Spellpoint Talonmies IAM-tuki tarjoaa huoletonta huolenpitoa

IAM-tuki – Tuemme ja kehitämme IAM-ratkaisuanne 18 vuoden kokemuksella

Spellpoint Talonmies on IAM-tukipalvelu, joka takaa teille rauhaisan yöunen. Talonmies valvoo, että IAM-ratkaisunne tarjoaa käyttäjille aina laadukkaat palvelut. Häiriötilanteissa Spellpoint Talonmies toimii ripeästi ja ammattitaidolla ongelman korjaamiseksi. Raportoimme järjestelmänne toiminnasta ja teemme ehdotuksia miten sitä kannattaa kehittää entistä turvallisemmaksi, varmemmaksi ja paremmin käyttäjiä palvelevaksi. Spellpoint Talonmies voi siis myös olla IAM-ylläpito ja -jatkokehityspalvelu. Talonmies varmistaa, että IAM-järjestelmänne pysyy aina ajan tasalla ja kehittyy. Kun IAM-ratkaisu toimii moitteettomasti, saatte parhaat hyödyt investoinnistanne. Asiakkaamme  ovat arvostaneet erityisesti kykyämme reagoida nopeasti, joustavuutta sekä kovaa ammattitaitoa. Tukipalvelumme on saanut erittäin hyvät arviot tyytyväisyyskyselyissä.

Tuotamme tukipalvelua ITIL-käytäntöjä soveltaen. Tukipalvelusopimuksessa palveluun sisältyvien asioiden nimeämiseen käytetään ITIL-terminologiaa, kuten incident support (häiriötuki), service requests (palvelupyynnöt) ja Service Level Agreement SLA (palvelutasolupaus). Tyypillisesti asiakkaillamme on loppukäyttäjien tukipalvelut (service desk / help desk) ja Spellpoint tarjoaa toisen ja kolmannen tason (2-tier & 3-tier support) tukipalvelua IAM-järjestelmille.

Tukipalvelumme voi tarvittaessa integroitua asiakkaidemme käyttämiin tiketöintijärjestelmiin. Vaihtoehtoisesti meille voi lähettää tukipyyntöjä sähköpostitse.

Hinnoittelun ja palvelun kattavuuden näkökulmasta olemme jakaneet Talonmies IAM-tukipalvelun seuraavanlaisiin palveluvaihtoehtoihin.

IAM-tuki – Spellpoint Talonmies Flex:

  • Joustava tukipalvelu tarpeidenne mukaan

 

IAM-tuki – Spellpoint Talonmies Pro:

  • Kattava kiinteähintainen tukipalvelu
  • Rajoitukseton häiriötuki

 

Spellpoint IDaaS:

  • Talonmies Pro:n sisältö
  • Saatavuus SLA 99 %
  • Ohjelmistolisenssit
  • Ajantasainen versio
  • Alusta

Lue lisää Spellpoint IDaaS-palvelusta.

Räätälöitävät optiot IAM-tukipalveluihin:

  • Vasteajat ja palvelutaso (SLA) tarpeidenne mukaan
  • Ennakoiva ylläpito
  • On-site-tukihenkilö
  • Jatkettu palveluaika
  • Palveluaikojen ulkopuolinen hälytystuki
  • Järjestelmämuutokset ja pienkehitys

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi, niin palaamme asiaan!

Olen lukenut ja hyväksyn Tietosuojaselosteen

Spellpointin palvelumallit

Spellpoint tarjoaa IAM-palveluita kaikkiin tarpeisiinne - konsultointia, pilotointia, toteutuksia sekä tukea ja ylläpitoa.