Identiteetinhallintaa palveluna - IDaaS

IDaaS - Osta huolettomasti ja helposti identiteetinhallintaa palveluna, käyttäjäkohtaisella kuukausimaksulla.

Identiteetinhallinta palveluna (IDaaS) sisältää

  • Palvelun saatavuuslupauksen 99 % (24/7)
  • Häiriötuen (ITIL: incident management) luvatuilla vasteajoilla (SLA)
  • Palvelupyyntöjen käsittelyn (ITIL: service requests)
  • Alustan palvelulle (palvelinkapasiteetti)
  • Tarvittavat ohjelmistolisenssit

Identiteetinhallinta palveluna (IDaaS) sisältää kaikki palvelussa vaadittavat elementit. Palvelu tarjotaan asiakaskohtaisista ympäristöistä (ei jaettuja ympäristöjä). Palvelun toiminnallisuudet ja ominaisuudet määräytyvät asiakkaan tarpeiden mukaan. Näiden selvittämiseksi voidaan hyödyntää Spellpoint Luotsi IAM-konsultointi -palvelua. Palvelun käyttöönotto tehdään Spellpoint Seppä IAM-toteutuksena.

Identiteetinhallinta palveluna (IDaaS) tuo seuraavia hyötyjä:

  • Kustannustehokkuus: Asiakas maksaa vain käytön mukaan, identiteettiperusteisesti
  • Kassavirtatehokkuus: Palvelusta maksetaan kuukausittain jälkikäteen (ei etukäteisinvestointeja, mikä on tyypillistä ostettaessa tai vuokrattaessa ohjelmiston käyttöoikeuksia)
  • Huolettomuus ja helppous: Sovellusten saatavuus ja vikatilanteiden selvitykset kuuluvat kuukausihintaan
  • Asiakaskohtaisuus: Palvelu on asiakohtainen oma ratkaisu ja vastaa siten juuri kunkin asiakkaan oikeisiin tarpeisiin

Kiinnostuitko IDaaS-palvelusta?

Jätä yhteystietosi, niin palaamme asiaan!

Olen lukenut ja hyväksyn Tietosuojaselosteen

Spellpointin palvelut

Identiteetin- ja pääsynhallinta (Identity and Access Management, IAM) koostuu useista eri osa-alueista, joista tarkemmin alla.