Spellpoint Talonmies – IAM-tuki

”Huoletonta huolenpitoa.”
– Pekka, Spellpointin talonmies

Monipuolista tukipalvelua aina valmiina

Talonmiespalvelu sopii tilanteeseen, jossa

  • asiakkaalla on jo toimiva IAM-ympäristö, mutta sen tukeen, ylläpitoon ja jatkokehitykseen halutaan osaava kumppani
  • halutaan varmistaa että IAM-järjestelmä toimii ja apua on tarvittaessa aina saatavilla sovituilla palvelutasoilla

”Kun Talonmies hoitaa tuen ja ongelmatilanteet, me muut voimme keskittyä oman työmme kannalta olennaiseen.”

Mitä Talonmies tekee?

“Kavereille myös vakioveikkausvinkit.” - Pekka -

Ongelmat voivat olla suuria tai pieniä, talonmies mukautuu asiakkaan koon ja tarpeiden mukaan. Palveluun voi kuulua mm.

  • häiriötuki (eli välittömien ongelmien ja vikatilanteiden nopea ratkaisu)
  • ongelmanhallinta (eli ongelmien perimmäisten syiden selvitys ja korjaus)
  • palvelupyynnöt (eli erilaisten asiakkaan tarpeiden ja pyyntöjen hoitaminen)
  • pienkehitys ja muutostyöt (eli jatkokehitys pienissä määrin).

Näin Talonmiespalvelu toimii

Kun Talonmies on tilattu, käyttöönotossa kuluu tyypillisesti n. yksi kuukausi.

  • Talonmies-palvelu perustuu ITIL-viitekehykseen
  • Palveluun sovitaan asiakkaan kaipaamat SLA-mittarit, joita voivat olla esim. palvelun saatavuus, sekä häiriöihin reagointi- ja ratkaisuajat
  • Sovitaan palvelun pyörittämisen käytännöt kuten säännölliset palaverit, mahdollisen ennakoivan ylläpidon toimet sekä raportointi
  • Hinnoittelu voi olla
    • 1) täysin kiinteä, eli kuukausimaksuun kuuluu kaikki
    • 2) täysin mittaroitavaa eli kaikista toimista laskutetaan tunti- tai tapahtumapohjaisesti
    • 3) tyypillisesti kuitenkin jotain edelllisten välimaastosta
talonmies


Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi, niin palaamme asiaan!

Olen lukenut ja hyväksyn Tietosuojaselosteen

Spellpointin IAM-palvelut

Spellpoint tarjoaa IAM-palveluita kaikkiin tarpeisiinne - konsultointia, pilotointia, toteutuksia sekä tukea ja ylläpitoa.